annadoris.blogg.se

hallu hallu jag är en 15 årig tjej som allskar att dansa sjunga och holla på med hundar så i sommar fick jag min första hund hon heter doris och är en pugallier en bland ras men hon är mitt allt så i denna bloggen ja då kan ni följa mig och mitt liv som ung hund ägare men inte bara det utan jag har även något som kallars dyslexi så ni kan även läsa om vina dagar t.e.x hur det dår i skolan och i vardan med dyslexi hoppas ni kommer gilla den för jag kommer att gilla alla er kram på er anna panna och doris :)

Hej hej :)

Publicerad 2013-02-16 00:54:39 i Allmänt

Asså ledsen att jag inte skriver så mycket men om ni bilfärja mig har jag en vlogg oxå så ni kan kolla på men vad har hänt i livet hm..... Få se hm.......jag har firat min brors fru ;) och så har jag haft np hm...... Doris har varit sjuk :( men hon är frisk nu hoppas jag hm... Okey ni kan kolla min vlogg på youtube.com då heter jag burr10 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela