annadoris.blogg.se

hallu hallu jag är en 15 årig tjej som allskar att dansa sjunga och holla på med hundar så i sommar fick jag min första hund hon heter doris och är en pugallier en bland ras men hon är mitt allt så i denna bloggen ja då kan ni följa mig och mitt liv som ung hund ägare men inte bara det utan jag har även något som kallars dyslexi så ni kan även läsa om vina dagar t.e.x hur det dår i skolan och i vardan med dyslexi hoppas ni kommer gilla den för jag kommer att gilla alla er kram på er anna panna och doris :)

Mysig dag med familj ;)

Publicerad 2012-10-06 22:19:55 i Allmänt

Då har min bror med hans sambo och dras barn kommit Gud så kul dom är verkligen jätte mysiga att va med sedan har Doris o h jag myst i sofan :) love love i luften asså:) :) kram på er jo sedan har man oxå pratat med kompisar :) på fb nu kram på er ❤❤♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela