annadoris.blogg.se

hallu hallu jag är en 15 årig tjej som allskar att dansa sjunga och holla på med hundar så i sommar fick jag min första hund hon heter doris och är en pugallier en bland ras men hon är mitt allt så i denna bloggen ja då kan ni följa mig och mitt liv som ung hund ägare men inte bara det utan jag har även något som kallars dyslexi så ni kan även läsa om vina dagar t.e.x hur det dår i skolan och i vardan med dyslexi hoppas ni kommer gilla den för jag kommer att gilla alla er kram på er anna panna och doris :)

Filmvälllar /ingen alkohol !

Publicerad 2012-12-22 17:42:00 i Allmänt

Hopp fedagar min höjd pungt på hella veckan för du vet jag att det är filmkväll :) gött eller hur vi har haft massor av film kvällar vi skrattar flummar och har trevligt UTA ALKOHOL !
Men nu ska Jag passa på och säga velkomen till selle philip jonas danne maya tojja
Asså nu ska jag säga vad vi gör vi ser på film godis läsk dansar ut och går hm... Flummar hehe sommnar i soffor går till dios och fasnar i hissar ! Mycket kul kan man har utan ALKOHOL ! Tästa göra detta ta några kopisar och ha det trevligt :) mys mys mys skratta ha kul krammar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela