annadoris.blogg.se

hallu hallu jag är en 15 årig tjej som allskar att dansa sjunga och holla på med hundar så i sommar fick jag min första hund hon heter doris och är en pugallier en bland ras men hon är mitt allt så i denna bloggen ja då kan ni följa mig och mitt liv som ung hund ägare men inte bara det utan jag har även något som kallars dyslexi så ni kan även läsa om vina dagar t.e.x hur det dår i skolan och i vardan med dyslexi hoppas ni kommer gilla den för jag kommer att gilla alla er kram på er anna panna och doris :)

Nobelmiddag :)

Publicerad 2012-12-21 09:00:13 i

Jahopp då har man haft Nobel middag i skolan sän går jag in på mitt sista år i grund skola jösses nu börjar jag gråta alla min vänner kommer inte att se mig varje dag längre och jag kommer inte se dom :( killarna kommer jag sakna mest av allt suck .... Vad jobbigt det är och prata om men vi var typ en termin kvar tsm hoppas allt blir som det ska :) :)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela