annadoris.blogg.se

hallu hallu jag är en 15 årig tjej som allskar att dansa sjunga och holla på med hundar så i sommar fick jag min första hund hon heter doris och är en pugallier en bland ras men hon är mitt allt så i denna bloggen ja då kan ni följa mig och mitt liv som ung hund ägare men inte bara det utan jag har även något som kallars dyslexi så ni kan även läsa om vina dagar t.e.x hur det dår i skolan och i vardan med dyslexi hoppas ni kommer gilla den för jag kommer att gilla alla er kram på er anna panna och doris :)

En dag kvar :)

Publicerad 2012-12-23 19:04:00 i Allmänt

Hopp då är det en dag kvar till jul hurra för det och jag vet att jag kommer få ett tandsmycke jaja gud vad kul men hoppas ni får en jätte bra jul men familjen kopisar eller pojkvän eller flickvän eller om ni firar jul ensam med ditt djur för att fira jul ensam kan inte va så kul då kam ni vän skriva på min blogg så kan jag skriva litte mer er som är ensama men jag hoppas att ingen behöver vara ensam hm.... Men men nu glömmde jag en jätte viktig grej ju hoppsan mina finna hundar vill ju oxå säga god jul till alla mina läsare hehe nu ska vi göra julgodis och tomte grött :) och sen ska man bara mysa !!!!!!!!

Glöm inte att ge tomten sin grött för då kan han bli jätte ledsen !!! :)

Kram på er och ha en mysig kväll !!! :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela