annadoris.blogg.se

hallu hallu jag är en 15 årig tjej som allskar att dansa sjunga och holla på med hundar så i sommar fick jag min första hund hon heter doris och är en pugallier en bland ras men hon är mitt allt så i denna bloggen ja då kan ni följa mig och mitt liv som ung hund ägare men inte bara det utan jag har även något som kallars dyslexi så ni kan även läsa om vina dagar t.e.x hur det dår i skolan och i vardan med dyslexi hoppas ni kommer gilla den för jag kommer att gilla alla er kram på er anna panna och doris :)

Jul :)

Publicerad 2012-12-24 23:03:12 i

Hopp du är det jul ja .. Eller den är snart över men hoppas alls har haft det bra och så jag har haft det jätte bra allt har varit bra och allt har gott bra men då sitter man här i kyrkan ... Som man inte varit i på jätte länge känns konstigt men bra på samma gång är det möjligt ...???
Tydligen är det suck hoppas ni har tror på nåt eller har nåt som ni mår bra av men sh... Nu börjar det i kyrkan så då måste jag väl sluta men jag skriver Litte mer sen och jag kan berätta om hur jag blev frälst hopas vi ses snart kram till er och en riktig god jul ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-25 01:39:53

God jul!!!

Svar: Hej anna god jul på dig hoppas du har fått en bra jul och hoppas du är glad för din mobil !!! :)
anna hane

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela