annadoris.blogg.se

hallu hallu jag är en 15 årig tjej som allskar att dansa sjunga och holla på med hundar så i sommar fick jag min första hund hon heter doris och är en pugallier en bland ras men hon är mitt allt så i denna bloggen ja då kan ni följa mig och mitt liv som ung hund ägare men inte bara det utan jag har även något som kallars dyslexi så ni kan även läsa om vina dagar t.e.x hur det dår i skolan och i vardan med dyslexi hoppas ni kommer gilla den för jag kommer att gilla alla er kram på er anna panna och doris :)

Hej då julen

Publicerad 2012-12-25 01:51:00 i Allmänt

Hopp då var julen över för mig men än myser man med familjen och äter juleskum och dricker julmusst mums och senare i veckan mig det nyårs firade men några vänner fårn skolan hurra asså det blir jag anna issa jacob och nåra till tror jag då blir det att men dyngar !!!!! Allt på en gån men vem kan tack nej till pommak och b&j och mysa med kopisarna och käka god matt som man ska laga själv heheh okey men iallfal nu är det jul natten och jag sitter här och pratar med er och japp nu blev man pig av att dricka lite julmusst mums och men det kanse är att jag pratar med min kopis på sms oxå eller för att jag vet att ni alltid gillar att läsa min blogg på tal om julen tänkte jag säga mina hundar bl inte rädda för tomten detta året !!!! :) allt var perfeckt gud jag önskar att någon skulle komma och kram mig nu men att va singel är könt oxå okey vem försöcker jag lura det är jätte ensamt men sånt är livet men det skulle vara kul och kunna bara säga jag älskar dig till någ eller pussa någon under en misstel !!!! .....;) misstel det vore något va ni som har pv /fv va rädda om dom för ni vill inte vara ensama på valentin eller nyår !!!!!!!! Och ni som gillar någon jusst nu ge inte upp an gillar säkert dig för den du är och inte för att du är någon annan oj oj nu blir det inte som jag tänkte jag skullle prata om julen inte om kärleks problem men sak samma god jul på er !!!!! Saknar er :) KRAM PÅ ER SOM LÄSER !!!!! :) :) :) :) :) :) ;) ;)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-12-25 12:28:18

B&j? ;)

Postat av: Jag

Publicerad 2012-12-25 13:52:11

Va

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela